Gaby Verdouw Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 Hallo, Ik heb nu al van een paar plaatsen het mobiele template voor 1.4.9. gedownload, maar als ik dat via het importeren van een thema wil installeren, krijg ik de melding dat het thema niet goed geconfigureerd is en wordt installatie geweigerd. Ligt het aan mij? Bedankt voor je tijd, Gaby Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 kan je misschien de foutmelding eens aanzetten ? en dan kijken welke fout hij exact aangeeft ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaby Verdouw Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 kan je misschien de foutmelding eens aanzetten ? en dan kijken welke fout hij exact aangeeft ? Ja hoor, als ik zou weten hoe dat moet Ik krijg mijn print screen geeneens in het forum geplakt, zo slim ben ik Ik krijg in ieder geval de melding "Foutief configuratiebestand". Gaby Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Hoi Gaby , bij deze : http://www.prestashopmaken.nl/foutmeldingen/foutmeldingen/ een mooie uitleg , en tevens een site om in je favorieten te bewaren je kan het theme ook eventueel handmatig toevoegen , heb je ook een link naar de template ? schiet me innens te binnen , als het namelijk de template is die ik denk ,, dan moet je hem namelijk als module installeren daarom graag even een linkje naar die template ,, als het die is dan moet je namelijk nog iets doen ,, gr coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaby Verdouw Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 http://addons.prestashop.com/en/mobile-iphone/6165-prestashop-mobile-template.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaby Verdouw Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 De laatste versie van Paypal net geïnstalleerd, bedoelde je dat? En nu van die module weer een leuke onbegrijpelijke melding: "In order to use the module you need to install the backward compatibility." Gewoon blijven lachen en dankbaar zijn voor een forum . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaby Verdouw Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 Ha, die "backward compatibility" is dus een gratis module. Geïnstalleerd en de foutmelding van Paypal is verdwenen. Nu hoopvol het mobiele thema nog eens (als thema) geïmporteerd, maar helaas, dezelfde melding: Foutief configuratie bestand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Klopt helemaal die foutmelding ,,, het is namelijk een module je moet hem dus bij modules installeren , vandaar dat je die foutmelding kijgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Maar duik het bedje in ,, ik zie het morgenvroeg weer , en indien nodig zie je mijn of iemand anders zijn , antwoord wel weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaby Verdouw Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 Kan het zijn dat nu mijn blockcategories het opeens niet meer doet, het ook daarmee te maken heeft?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 uh..normaal niet ,, moet het weinig uitmaken maar het kan natuurlijk wel zijn ,, soms heb je wel eens modules die met elkaar botsen en krijg je vreemde dingen.... vandaar ook altijd het advies : voor je met iets begint altijd een backup maken is het eenmaal klaar en het werkt naar behoren dan ook een baclup maken , dan heb je altijd een goede backup achter de hand voor het geval er iets mis gaat ,.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Kijken morgen even verder ok , ga nu het bedje opzoeken vannacht was het ook 4 uur voor ik erin lag ,, en 7:30 uur weer eruit truste en tot morgen ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaby Verdouw Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 (edited) Mijn hele shop is weer in de penarie. Ik zie geen categorieën meer. Doorklikken naar producten kan niet meer: krijg dan een lege pagina, en het blok categorieën wat ik productenlijn had genoemd, heet na het klikken op een "nieuw product" weer categorieën, maar blijft leeg. Mijn backup is relatief oud, maar ja, die zet ik dan morgen maar weer terug. Weer een heleboel uren werk naar de .... Of heeft iemand misschien een tip, welk bestand ik moet terugplaatsen? In plaats van de hele backup? De module blockcategories, de css van blockcategories in mijn Chrome thema, en het bestand config.inc.php terugplaatsen en de modules van het mobiele thema en de backward compatibility uitzetten helpt in ieder geval niet. Eerst maar (erg onrustig!) slapen. Edited October 21, 2012 by Gaby Verdouw (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Mijn hele shop is weer in de penarie. Ik zie geen categorieën meer. Doorklikken naar producten kan niet meer: krijg dan een lege pagina, en het blok categorieën wat ik productenlijn had genoemd, heet na het klikken op een "nieuw product" weer categorieën, maar blijft leeg. Zal zo even kijken,,, Mijn backup is relatief oud, maar ja, die zet ik dan morgen maar weer terug. Weer een heleboel uren werk naar de .... Dit had wel een redding kunnen zijn , maar misschien valt het nog allemaal wel mee ,, Of heeft iemand misschien een tip, welk bestand ik moet terugplaatsen? In plaats van de hele backup? De module blockcategories, de css van blockcategories in mijn Chrome thema, en het bestand config.inc.php terugplaatsen en de modules van het mobiele thema en de backward compatibility uitzetten helpt in ieder geval niet. klopt gegevens worden opgeslagen in je database ,, config .inc.php bevat gegevens voor je database , deze verander/vervang je alleen als je van domein gaat veranderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Hoi Gaby , net gekeken , helaas kan ik aan de pagina zelf niks zien dus als je in eerste instantie even een gas taccount kan aanmaken kan ik eens in je bo kijken ,, gr coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaby Verdouw Posted October 22, 2012 Author Share Posted October 22, 2012 Ik heb met veel moeite een backup teruggezet. De wet van Murphy sloeg toe, maar ik heb hem geloof ik overwonnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 maar was hij dan weer werkend ? want ik zag nog steeds dat de categorieën leeg waren het beste is om toch ook even de foutmelding aan te zetten en dan even doorlopen je paypal module crasht met je categorienblok , denk door de andere module die je ervoor gebruikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts