pooz.dk Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 Hej prestashoppere! Jeg har lige upgraded til 1.5.1 fra 1.2.5 og kan ikke tilgå websitet (frontend)....jeg får denne fejl: Invalid loadTaxZones() SQL query! Nogen der kan hjælpe? Pft. Mvh. Tommy - pooz.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 Hmm. Det er jo så en downgrade. Det kan man desværre ikke. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
pooz.dk Posted October 20, 2012 Author Share Posted October 20, 2012 Argh, til 1.5.1 fra 1.2.5 eller omvendt fra 1.2.5 til 1.5.1 må da bestemt være en upgrade Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 Det kan bare se. Jeg så vist ikke ordentligt efter, hvad du skrev. Der er åbenbart gået noget galt i konverteringen fra 1.2.5 til 1.5.1. Det er nok ikke helt trivielt at løse. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Ved ikke om det stadig er gældende, men tidligere skulle man først opgradere til version 1.4, før kunne man ikke komme videre. Mig bekendt betød det installation af version 1.3 først på versioner der hed 1.2. Min egen shop opgraderede jeg fra version 1.2.5. til 1.3 og så til version 1.4. Men uden version 1.4 var der ingen vej frem til version 1.5, som jeg har forstået det. Der går laaang tid endnu, før jeg får lyst til at opgradere med en "one-click-upgrade". Jeg vil til enhver tid hellere lave opgraderingen manuelt, for man aner ikke, hvad der sker under en autoopgrade, med mindre man virkelig vil sætte sig ind i en hel masse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts