louis323 Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 mijn invullijst wil ik vergroten bij contact. iemand een idee wat ik aan moet passen ? gsm-tablet.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 mijn invullijst wil ik vergroten bij contact. iemand een idee wat ik aan moet passen ? gsm-tablet.nl Welke invullijst/invulveld?Een veld qua breedte vergroten of de lijst van in te vullen velden vergroten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
louis323 Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 de lijst van in te vullen velden vergroten, als ze nu een reactie willen schrijven. is het veld waarin ze dat kunnen doen. vrij smal Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 de lijst van in te vullen velden vergroten, als ze nu een reactie willen schrijven. is het veld waarin ze dat kunnen doen. vrij smal de lijst van in te vullen velden vergroten, als ze nu een reactie willen schrijven. is het veld waarin ze dat kunnen doen. vrij smal Daarvoor verhoog je het aantal COLS van de textarea. Zie voor meer informatie http://handleidinghtml.nl/html/elementen/textarea.html.Een erg handige site als je meer wil leren over de basis van html en css Link to comment Share on other sites More sharing options...
louis323 Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 #contact-form p.textarea textarea { height:80px; width:470px; border:1px solid #ccc; font-size: 12px; color:#666 cols:40; dit heb ik nu, maar werkt nog niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 #contact-form p.textarea textarea { height:80px; width:470px; border:1px solid #ccc; font-size: 12px; color:#666 cols:40; dit heb ik nu, maar werkt nog niet Dat is css. de cols attribuut dien je in de textarea tag zelf te zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts