bysted Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 (edited) Hej, Efter at have haft Prestashop kørende i et par måneder, så får jeg nu fejl 500 for frontend delen. Der er blot blank skærm til shoppen, mens jeg for administrator delen, har fuld adgang. Shoppen kører på Prestashop 1.4.7.3 og jeg ville have opdateret den i weekenden, men vil ikke opdatere før jeg får løst denne fejl. Jeg har søgt google tyndt, men syntes ikke jeg har kunnet finde en løsning Er der andre der har været ude for det samme? eller nogle som ved hvad jeg kan gøre for at shoppen bliver synlig igen? mvh bysted Edited October 19, 2012 by bysted (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Er fejlen opstået i forbindelse med du har rettet i nogen filer? Kunne godt lyde som om du har rettet noget hvor du ex. mangler at afslutte noget kode korrekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bysted Posted October 18, 2012 Author Share Posted October 18, 2012 Hvis det så bare var det Men jeg har ikke redigeret i nogle filer efter jeg lagde shoppen online. Jeg benytter det oprindelige "skin" til shoppen, men har dog koblet paypal modulet til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bysted Posted October 18, 2012 Author Share Posted October 18, 2012 Jeg gennemgik alle permissions til mapper og filer, og kiggede under Tools i admin modulet, for at se om der var nogle mapper og filer der manglede permissions. Jeg har abselut ingen ide om hvordan mapperne kan få ændret deres permissions, men jeg rettede en xml fil og et par mapper /undermapper og filer. Nu er shoppen oppe og køre igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Husk at rette dit indlæg til løst - ser her hvordan: http://www.prestashop.com/forums/index.php?/topic/143678-tip-sadan-retter-du-dit-indl%c3%a6g-til-l%c3%b8st/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts