smartcase Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 (edited) løst Edited October 25, 2012 by smartcase (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Du investerer dine sparepenge i OPC modulet fra www.canin.sk og bliver en glad mand/kvinde. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Helt enig med Napz - det koster kun ca. 560 kr. med support. Det _skal_ man altså have råd til. Fandt lige et supergammelt link: http://www.prestashop.com/forums/topic/47005-remove-date-of-birth-from-registration/ til at fjerne på den indbyggede version. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartcase Posted October 24, 2012 Author Share Posted October 24, 2012 Jeg vil ikke have one page check out, men blot fjerne fødselsdag osv det er latterligt at det er der. Har slettet alt hvad handler om fødselsdag osv i authentication.tpl på mit theme. men det virker stadig ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Øhhh.... LØST står der, men det virker stadig ikke, som du skriver i dit seneste indlag. Hvad er gældende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartcase Posted October 25, 2012 Author Share Posted October 25, 2012 Øøøhhh prestafan sagde jeg skulle skrive løst i denne, fordi jeg havde åbnet den anden , men selve problemet er ikke løst, nej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Øøøhhh prestafan sagde jeg skulle skrive løst i denne, fordi jeg havde åbnet den anden , men selve problemet er ikke løst, nej Jep, og det gjorde jeg, fordi det ikke er smart at have flere tråde fra samme bruger om basalt set samme problem. Men du bør så ikke slette indholdet i din oprindelige tråd - for så kan man jo ikke se, hvad du spurgte om:-) Det er fint, du har åbnet den anden tråd nu, som omhandler dét, du gerne vil - nemlig at fjerne nogle felter fra den indbyggede OPC i PrestaShop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts