renem Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Is het mogelijk om bijvoorbeeld de module Aanbieding alleen op de homepage te tonen en dus niet op een andere pagina? Kon er niets over vinden vandaar mijn vraag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Ja, dat is mogelijk. Maar dan wel in omgekeerde volgorde, je hebt de mogelijk om bepaalde pagina's uit te sluiten de module te gebruiken. Sluit je alle pagina's behalve de homepage uit heb je exact bereikt wat je wil. Dit doe je door in de backoffice naar modules->posities te gaan, de betreffende module en haak op te zoeken en alle pagina's ( .php bestanden) uit te sluiten waarop je niet wil dat de betreffende module word weergegeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pdeputter Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Hee Renem, Zelf ben ik ook vrij nieuw in Prestashop, maar volgens mij zit wat je zoekt, bij het positioneren van modules. Daar kun je uitzonderingen aangeven waar de betreffende module niet zichtbaar mag zijn. Menu pad: Backoffice -> Beheersysteem Modules Positions . Ik hoop dat je hiermee geholpen bent... Link to comment Share on other sites More sharing options...
renem Posted October 14, 2012 Author Share Posted October 14, 2012 Mmmm was ik al mee aan het stoeien geweest zonder resultaat tot nu toe. Dat het mogelijk moet zijn, vind ik al een fijne gedachte op zich moet ik wel uit kunnen komen denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thool Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ik zit me een zelfde soort probleem. De site waaraan ik werk heeft een rechter kolom waarin ik modules toon. De modules mogen in het bestelproces niet getoond worden. Via posities heb ik in elke stap de modules kunnen verwijderen behalve in stap 5 (cheque). Weet iemand hoe ik ook in stap 5 de modules niet toon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts