LifeOfDiamonds.se Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Hallå där. Jag sitter nu och har precis uppdaterat hela min shop manuellt till 1.4.8.2. Allt gick smärtfritt. Men nu när jag ska äntligen ska börja installera moduler å så. Så laddar inte Modul-sidan. (Se bifogad bild). Jag kan trycka på: titlarna under Moduler så som Themes, positions m.fl utan problem med laddningarna. Men det är alltså själva sidan med alla moduler som inte laddar. Har lite smått panik nu... hehe. Någon som har ett bra jägertips såhär en lördag kväll? Vilken idé som helst är bra att ge mig! Tackar på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BorisBB Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Det brukar bli så när en modul inte är kompatibel med din version av PS. Har du nyligen installerat någon ny modul? Testa att ta bort den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Sätt på felvisningen, så ser du förhoppningsvis vilken modul som strular. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfDiamonds.se Posted October 13, 2012 Author Share Posted October 13, 2012 Hej. Tack för tipset. Det är nu löst. Du hade delvis rätt. Läste lite om detta i den "vanliga"-engelska forumet. Och jag hade nog för många moduler installerade. Jag slängde en del onödiga via FTP och vips så fungerade det... Så kan det vara... =) Tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts