macray Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Hi, Kan iemand mij vertellen hoe ik van de sub-categorie eenvoudig 2 kolommen kan maken. De lijst is te lang met sub-categories en ziet er beter uit als deze alfabetisch naast elkaar staan bvd Ray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Dat is niet mogelijk met de standaard opties, daar zal wat custom werk aan te pas moeten komen, en dan zijn we er nog niet zeker van dat het zal lukken. Je kunt beter je categorieen wat beter onder verdelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
protokos Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 hoi ik heb het zelfde probleem , maar ik wilde gaan kijken of er een 3 tal dropbox te maken zodat je op die manier door de tree heen kan eventueel met wat scroll functie op het moment ben ik me aan het inlezen hoe ik een module daarvoor kan maken. dus als je een oplossing gevonden heb laat het me weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Hi, Kan iemand mij vertellen hoe ik van de sub-categorie eenvoudig 2 kolommen kan maken. De lijst is te lang met sub-categories en ziet er beter uit als deze alfabetisch naast elkaar staan bvd Ray Even voor mijn beeldvorming, in welk onderdeel van de modules/views zou je een dergelijke indeling willen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
macray Posted October 15, 2012 Author Share Posted October 15, 2012 Even voor mijn beeldvorming, in welk onderdeel van de modules/views zou je een dergelijke indeling willen? Het gaat over de catogorieenblok. Als je op een van de hoofdcategorieen klikt, dan wil ik dat de sub-categorieen in 2 kolommen verdeelt wordt. Ik heb nu 35 sub-categorieen en moet je te veel scrollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts