Jump to content

Recommended Posts

Verander eens in /config/config.inc.php deze regels:

@ini_set('display_errors', 'off');
define('_PS_DEBUG_SQL_', false);

in:

@ini_set('display_errors', 'on');
define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

Kans is groot dat je hiermee een foutmelding ziet op de lege witte pagina. Die foutmelding kan je dan hier vermelden waarmee we je hopelijk verder kunnen helpen.

Zou u mij kunnen vertellen waar dat staat?

Ik ben namelijk nieuw in Presta en weet er nog niet veel over.

Verander eens in /config/config.inc.php deze regels:

@ini_set('display_errors', 'off');
define('_PS_DEBUG_SQL_', false);

in:

@ini_set('display_errors', 'on');
define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

Kans is groot dat je hiermee een foutmelding ziet op de lege witte pagina. Die foutmelding kan je dan hier vermelden waarmee we je hopelijk verder kunnen helpen.

Zou u mij kunnen vertellen waar dat staat?

Ik ben namelijk nieuw in Presta en weet er nog niet veel over.

Heb je ervaring met FTP? Je moet namelijk via FTP het bestand config.inc.php downloaden welke in de map config aanwezig is in je Prestashop installatie op je server. Vervolgens die regels aanpassen en dit bestand weer uploaden waarbij je het originele bestand overschrijft.

Heb je ervaring met FTP? Je moet namelijk via FTP het bestand config.inc.php downloaden welke in de map config aanwezig is in je Prestashop installatie op je server. Vervolgens die regels aanpassen en dit bestand weer uploaden waarbij je het originele bestand overschrijft.

Nee ik heb hier helemaal geen ervaring mee als u mij zou willen helpen zou ik het heel fijn vinden,

Nee ik heb hier helemaal geen ervaring mee als u mij zou willen helpen zou ik het heel fijn vinden,

Geef me maar de FTP logingegevens. Deze informatie staat normaal gesproken in 1 van de eerste emails die je van je hosting provider hebt gekregen. Zet die informatie niet hier op het forum maar stuur me maar een bericht via de PM (private message) functie.

Geef me maar de FTP logingegevens. Deze informatie staat normaal gesproken in 1 van de eerste emails die je van je hosting provider hebt gekregen. Zet die informatie niet hier op het forum maar stuur me maar een bericht via de PM (private message) functie.

Heb ik gedaan kijkt u maar in uw inbox :D

hoi ik zie net dat je je domeinnaam hebt losgekoppeld ?

159.253.0.110

Notitie voor de eigenaar van dit domein::

Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.

dit is als ik naar je domein toe ga ,, http://www.spot-shopper.nl/

@ Andreas : succes :lol:

Dit is niet alleen lastig maar zelfs onmogelijk. De domeinnaam verwijst naar het verkeerde IP adres en DNS control staat namelijk uit in DirectAdmin van de topicstarter dus ik kan dit niet aanpassen.

Dus ik heb de topicstarter aangeraden om zo snel mogelijk contact op te nemen met de hosting provider om dit probleem op te lossen.

Ja klopt ik heb perongelijk met de instellingen gespeeld. Mijn neef heeft er een beetje verstand van hij gaat uitzoeken hoe dit komt en gaat het proberen op te lossen als het is opgelost neem ik gelijk contact met jullie op.

je kan het beste eens contact opnemen met je hoster ,

denk dat deze er ook uit ligt :unsure: