Jump to content

Recommended Posts

Verander eens in /config/config.inc.php deze regels:

@ini_set('display_errors', 'off');
define('_PS_DEBUG_SQL_', false);

in:

@ini_set('display_errors', 'on');
define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

Kans is groot dat je hiermee een foutmelding ziet op de lege witte pagina. Die foutmelding kan je dan hier vermelden waarmee we je hopelijk verder kunnen helpen.

Zou u mij kunnen vertellen waar dat staat?

Ik ben namelijk nieuw in Presta en weet er nog niet veel over.

Verander eens in /config/config.inc.php deze regels:

@ini_set('display_errors', 'off');
define('_PS_DEBUG_SQL_', false);

in:

@ini_set('display_errors', 'on');
define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

Kans is groot dat je hiermee een foutmelding ziet op de lege witte pagina. Die foutmelding kan je dan hier vermelden waarmee we je hopelijk verder kunnen helpen.

Zou u mij kunnen vertellen waar dat staat?

Ik ben namelijk nieuw in Presta en weet er nog niet veel over.

Heb je ervaring met FTP? Je moet namelijk via FTP het bestand config.inc.php downloaden welke in de map config aanwezig is in je Prestashop installatie op je server. Vervolgens die regels aanpassen en dit bestand weer uploaden waarbij je het originele bestand overschrijft.

Heb je ervaring met FTP? Je moet namelijk via FTP het bestand config.inc.php downloaden welke in de map config aanwezig is in je Prestashop installatie op je server. Vervolgens die regels aanpassen en dit bestand weer uploaden waarbij je het originele bestand overschrijft.

Nee ik heb hier helemaal geen ervaring mee als u mij zou willen helpen zou ik het heel fijn vinden,

Nee ik heb hier helemaal geen ervaring mee als u mij zou willen helpen zou ik het heel fijn vinden,

Geef me maar de FTP logingegevens. Deze informatie staat normaal gesproken in 1 van de eerste emails die je van je hosting provider hebt gekregen. Zet die informatie niet hier op het forum maar stuur me maar een bericht via de PM (private message) functie.