renem Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Ik neem dat ik gewoon de bestanden kan overschrijven, of moet dit anders? Kan niet zoveel over updaten vinden, niet anders dat je een complete install moet doen maar dan raak ik alles kwijt. Dat is nu nog niet erg in een testfase maar wel een ramp als de site in productie is. (heb met FTP geprobeerd te overschrijven maar in de footer van de afmin blijft de oude versie staan) Kortom wi verteld het mij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Ik neem dat ik gewoon de bestanden kan overschrijven, of moet dit anders? Kan niet zoveel over updaten vinden, niet anders dat je een complete install moet doen maar dan raak ik alles kwijt. Dat is nu nog niet erg in een testfase maar wel een ramp als de site in productie is. (heb met FTP geprobeerd te overschrijven maar in de footer van de afmin blijft de oude versie staan) Kortom wi verteld het mij? Na het overschrijven van de bestanden dien je nog wel het update-script te draaien welke je kunt vinden op install/upgrade/upgrade.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
renem Posted October 6, 2012 Author Share Posted October 6, 2012 Dank, dat had ik dus gemist. Dan blijft dus de alles zoals het was alleen geupdate ahw? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Dank, dat had ik dus gemist. Dan blijft dus de alles zoals het was alleen geupdate ahw? dat is wel het principe van een update ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
qualityangel Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Gebruik de 1 click upgrade module! deze is gisteren geupdated en werkt perfect met de upgrade naar 1.5.1.0 Zie hier: http://addons.prestashop.com/en/administration-tools-prestashop-modules/5496-autoupgrade.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Ook van 1.4.8.3 naar 1.5.1? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 (edited) Ik heb het enkele maanden geleden al eens gehoord van een "first user" van PS dat de ver 1.5 problemen met geheugen had >>lees veel geheugen nodig , volgens mij is dat nog steeds het geval. Edited October 10, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts