Jump to content

EAN code uit de URL 1.4.7

Recommended Posts

Als Friendly URLs aanstaat, worden inderdaad een eventueel aanwezige EAN code in de URL gezet. Hier is een topic hoe je dit weg kan laten:

http://www.prestasho...simplified-url/

Het is een oude topic maar de oplossing voor recente PS 1.4 versies staat in het laatste bericht.

of ik begrijp het verkeerd maar de ean is de barcode en is toch 13 cijferig ?

wat in de url komt is toch het id van het betreffende

of mijn friendly urls korten het allemaal in of komt omdat ik geen ean code invul

niet goed gelezen solly

zie nu dat de ean code eraan toegevoegd wordt als je hem gebruikt ,,

goh weer wat geleerd , ja heb nog niemand gehad , die ean code gebruikte en heb hem ook altijd leeg gelaten :)

Edited by maconl (see edit history)

of ik begrijp het verkeerd maar de ean is de barcode en is toch 13 cijferig ?

wat in de url komt is toch het id van het betreffende

of mijn friendly urls korten het allemaal in of komt omdat ik geen ean code invul

Ai, je hebt gelijk!

Die topic in mijn vorige bericht is juist voor het toevoegen van de EAN code in de URL.

Maar wat wel wordt toegevoegd in de URL is de reference ID. Ik neem aan dat de topicstarter dat bedoelt.

Hier is een topic over een gratis module waarmee je die ID uit de URLs kan halen:

http://www.prestasho...hout-id-number/

@maconl: je houdt wel goed in de gaten dat ik geen fouten maak! Straks durf ik niets meer te posten :P

Andreas

Ai, je hebt gelijk!

uh .. wattt ? je geeft mij gelijk ,, alweer ???? , we hoeven ons toch geen zorgen om je te maken he ? :lol:

@maconl: je houdt me wel goed in de gaten dat ik geen fouten maak! Straks durft ik niets meer te posten :P

Andreas

HaHa zo erg is het <nog> niet hoor vooral zolang je me gelijkt blijf geven volg ik je graag en mag je gerust posten met of zonder fouten haha :lol:

nee was zelf in de twijfel en tja zoals ik ben direct uitproberen maar ja was voor je de post geplaatst had ,,

en kreeg maar geen ean code's in mijn url hahaha