Peter Pastoor Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 (edited) Ik ben nu bezig verschillende pannen aan het toevoegen. Deze pannen moeten verschillende combinaties krijgen, zie bv http://www.kookmater...pan-biotan.html Maar de prijs moet telkens hoger komen te liggen naarmate de pan groter wordt. Maar de prijs moet ook hoger worden wanneer met kiest voor de RVS handgreep. Dat lijkt nu niet te werken. Is daar een mogelijkheid voor? Dus de pan van 20 CM is met hittebestendige greep €53,95. Met RVS greep zou dezelfde pan €61,95 moeten worden. En als de pan zeg maar 24 CM is wordt deze met de normale hittebestendige greep bv €60,- en dan zou deze met RVS greep €68,- moeten worden. Zo lang ik er nog geen maat bij zet als combinatie en alleen maar de verschillende grepen gaat de prijs idd met €8,- omhoog. Zo gauw ik er een maat bij plaats gaat dit niet doet. Wat kan ik hier aan veranderen dat ik wel twee combinatie tabellen kan plaatsen en dat de prijzen goed meegaan? Edited October 4, 2012 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted October 4, 2012 Author Share Posted October 4, 2012 Wat ik zou kunnen doen is er een aparte atributengroep voor maken en die noemen: Formaat/greep Lijkt me dat het toch ook anders kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 je bent wat vergeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted October 4, 2012 Author Share Posted October 4, 2012 Wat dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 (edited) zie bij combinaties (4e tab bij product) >>> Artikel combinaties generator even goed kijken naar prijzen ed Je kan het ook handmatig ..stuk voor stuk , maar de generator maakt het wat makelijker Edited October 10, 2012 by Frens (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted October 4, 2012 Author Share Posted October 4, 2012 Woei ik wist niet eens van die generator. Had dat nog niet eens gezien. Het werkt nu. Alleen voorraad moet je daarna nog toevoegen. Dank je wel man! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Graag gedaan ! je moet er wat mee spelen , eerst bij Attributes and Groups aanmaken enz dan weer eventueel aanpassen in generator (verwijderen/toevoegen ed) voor meerdere pannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 (edited) De maten en soort greep hoef je dus maar een keer aan te maken, de voorraad kun je weer bij artikel >combinaties aanpassen. zie ook Catalog > Monitoring voor een overzicht Edited October 4, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Ik zou wel de tekst vab bv formaten en grepen vet weergeven op de site , wat duidelijker en minder monotoon maar is persoonlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted October 4, 2012 Author Share Posted October 4, 2012 Dus bv: Formaten: 20 CM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Lijkt mij beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 (edited) Ik ,meende het andersom formaten en greep vet ,,nu zijn dat de waarden ervan maar is wat moeilijker aanpassen merk ik ,,maar kan wel Edited October 4, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted October 4, 2012 Author Share Posted October 4, 2012 Dus: Formaten: - 20 CM Grepen: - Hittebestendig ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 eigenlijk toch wel goed >>de nadruk op de maten e.d Is wat je wil he ........dit is ook duidelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted October 4, 2012 Author Share Posted October 4, 2012 Deze laatste manier vind ik toch wat mooier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 klopt je geeft formaten ook in de editor in ,,dus beiden makkelijk vet te maken netjes 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts