thomaskramer Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Hej Jeg er ny med Prestashop, men synes det er et rigtig godt produkt. Jeg har i det store hele fået det til at virke som jeg ønsker men der er een ting jeg savner: Er det muligt, at få valutaen til at følge sproget? altså hvis jeg vælger dansk sprog i frontend, så ændrer den valuta til DKK og hvis jeg ændrer sprog til svensk, så skifter den til SEK osv osv Jeg har fundet dette script, men det virker ikke rigtigt - måske er det til en tidligere version af prestashop: static public function switchLanguage() { global $cookie; if ($id_lang = intval(self::getValue('id_lang')) AND Validate::isUnsignedId($id_lang)) { $cookie->id_lang = $id_lang; switch($id_lang) { case 1: //if lang_id that's changed to is = 1 than... $cookie->id_currency = 2; //change the currency too, the currency that has the id 2 self::setCurrency(); break; case 2: //and so on .... $cookie->id_currency = 1; self::setCurrency(); break; case 3: $cookie->id_currency = 1; self::setCurrency(); break; case 4: $cookie->id_currency = 4; self::setCurrency(); break; } } } Er der nogen her der kan se om det bare kræver en lille tilretning førend det virker til 1.5 ? Og som også kan lave ændringen? :-) På forhånd tak Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts