maroc1994 Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 hallo, Ik draaide mijn prestashop 1.5.0.17 op Wampserver, maar die vond ik niet goed draaien en vond Xaxmp toch beter. Alleen ik heb wel mijn database gebackupt. Dus gexporteerd en heb ook mijn public_html gekopieered naar mijn bureaublad Dus Xammp geinstalleerd en database geimporteerd en public_html bij htdocs. maar wanneer ik mijn website wil starten krijg ik een error namelijk: Serverfout Er is een fout opgetreden toen de website http://127.0.0.1/tech/ probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd. Hier zijn enkele suggesties: Laad deze webpagina later opnieuw.HTTP-fout 500 (Internal Server Error): Er is een onverwachte voorwaarde gevonden toen de server het verzoek wilde uitvoeren. Hoe kan ik deze probleem oplossen, ik heb geen zin om alles opnieuw te beginnen. ik was al heel ver! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Heb je de settings.inc.php bestand nagekeken en waar nodig aangepast? Is de .htaccess opnieuw aangemaakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Check trouwens ook in de database, in de tabel ps_shop_url, of de url's wel goed staan. Vooral de domain(127.0.0.1 of localhost) en physical_uri(/tech/) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted October 4, 2012 Author Share Posted October 4, 2012 Check trouwens ook in de database, in de tabel ps_shop_url, of de url's wel goed staan. Vooral de domain(127.0.0.1 of localhost) en physical_uri(/tech/) Ja, het is al opgelost ik was vergeten een gebruiker toe te voegen in phpmyadmin Dat komt door verhuizing naar andere webserver maar toch bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 Ik heb de titel aangepast en er [solved] bij gezet. Graag de volgende keer zelf even de topictitel aanpassen, dat houdt het forum overzichtelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts