Anton Frederiks Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Sinds vandaag ben ik maar eens begonnen met Prestashop. (normaal werk ik met wordpress) Bijna alles werkt aan de website. Ik kan alleen niet in de Modules en Payment komen Zie onderzijde melding: Serverfout Er is een fout opgetreden toen de website http://www.voedingsmodel.nl/iadmin/index.php?controller=AdminModules&token=7162f69cb5cc019bac7ac79f9ee34600 probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd. Hier zijn enkele suggesties: Laad deze webpagina later opnieuw.HTTP-fout 500 (Internal Server Error): Er is een onverwachte voorwaarde gevonden toen de server het verzoek wilde uitvoeren. voor alle duidelijkheid ik kan verder wel op de subtableden (Modules & Themes Catalog en Positions) klikken en die werken wel Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 allereerst welkom op het forum kijk even naar je rechten van deze mappen . ook kan je even proberen om de htaccess opnieuw te genereren om bij prestashop fouten te kunnen achterhalen kan je de foutmelding aanzetten , hoe je dit doet kan je hier lezen : http://www.prestashopmaken.nl/category/foutmeldingen/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Frederiks Posted October 3, 2012 Author Share Posted October 3, 2012 (edited) Hoi Maconl, Bedankt voor je reactie, ik heb alle rechten via ftp op 777 gezet en dat maakte geen verschil.. Toen heb ik de onderstaande instructie opgevolgd, namelijk: Om het programma/php foutmeldingen te laten weergeven moet in de map config het bestand config.inc.php de regel @ini_set(‘display_errors’, ‘off’); gewijzigd worden in : @ini_set(‘display_errors’, ‘on’); Na het debuggen kan deze weer op off alleen heb ik geen verstand en idee hoe ik en wat ik bij de htaacces Daar tips voor, is dat gewoon via FTP aan te passen of? Edited October 3, 2012 by Anton Frederiks (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 hoi , je kan via filezilla inloggen op je hosting , download de file config.inc <deze is te vinden in de map /config > open deze met notepad++ daar zie je eerst wat tekst en dan zie je daaronder de regels : /* Debug only */ @ini_set('display_errors', 'off'); define('_PS_DEBUG_SQL_', false); of wijzig je in on , en slaat het bestand weer op en upload je deze weer terug naar je server in de map config filezilla geeft dan aan dat het bestand reeds bestaat en of deze overschreven moet worden , kies ja htaccess doe je ook met file zilla . download deze htaccess van je server naar je pc ( dan heb je een backup van het bestand ) verwijder erna htaccess van je server open via notepad++ een leeg bestand en sla dit op als .htaccess en upload dit leeg bestand naar je server , geef deze de 777 rechten en klaar versie 1.5 genereert zelf dan een nieuwe hoop dat dit wat duidelijker is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts