hellabella Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Kan man som administratör gå in och lägga en order för kund? Kunden har registrerat sig! Kunden vill betala på ett på ett annat sätt, och man vill ju fortfarande att beställningen skall registreras i systemet och att varorna skall dras från lagret! Tacksam för lite hjälp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Med senaste versionen (1.5) går det bra, annars krävs det modul för det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellabella Posted October 1, 2012 Author Share Posted October 1, 2012 Tack, då kan jag sluta leta i admin och börja leta efter modulen, vad skall man söka på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Pellets Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 (edited) Håller inte med Er! Kör 1.4.4.1 och har fixat till det flera ggr. när kunden gjort annat eller bokat fel. Jag använder SuperUser av Julian breux . den här: och går in som kund, och boka en ny order, Den gamla radera jag i BO först. Eller kör retur på, som blir detsamma som cancel. Men retur bör man ju så den räkna av.,.. den går ju också att plocka bort helt med soptunnan också. Fungerar för mig iaf. även på annan site med 1.4.7 versionen. mvh: Om jag nu inte missförstod frågan..Patrik 1.5??På den versionen alt. före den versionen??? jbx_superuser-1.7.zip jbx_superuser-1.7.zip Edited October 1, 2012 by Mr Pellets (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Menade att funktionen finns i version 1.5, men att det går att lösa med modul om man kör tidigare version. Finns bl.a. den här, http://addons.prestashop.com/en/administration-tools-prestashop-modules/2290-orlique-the-order-manager.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellabella Posted October 1, 2012 Author Share Posted October 1, 2012 Tack, den fungerar grymt bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts