Vernersson Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Hej,Jag har precis blivit introducerad till Prestashop och jag har några frågor kring detta system.* Finns det något sätt att skräddarsy kundregistreringen? T.ex. ta bort Adress 2?* Finns det någon möjlighet att ta bort "Inslaget paket" valet i orderläggningen? Detta ser jag bara som ett knep att kringgå moms vid outside eu import.Tacksam för svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Det första måste kodas bort, det andra finns det en inställning för i admin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vernersson Posted May 16, 2009 Author Share Posted May 16, 2009 Jag förstår, jag hittade inställningen för presentinslagningen. Hur pass svårt är det att koda bort? Måste man in i kärnan och mecka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Det är bara en liten tweak skulle jag tro, en ändring i en templatefil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baralitetill Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Du får ta bort det i både authentication.tpl och adress.tpl i ditt themedirectory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vernersson Posted May 17, 2009 Author Share Posted May 17, 2009 Tack för era svar! Hjälpsamma människor gör ens dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts