Prestawise Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Hejsa Presta Geeks.. Jeg er ved at have en ordentlig røvfuld shoppingcarts der bare fylder i min database... Men jeg vil lige være helt sikker på at det ikke har nogen alvorlige følger at slette dem fra databasen, her tænker jeg på Quickpay, som benytter shoppingcarts. Mvh Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Jeg har haft flere 100.000 carte og slettede dem med det cleanup modul der er i engelsk free forum. Jeg har ingen problm haft med det m dig forsvinder der lidt data fra statisk i BO såsom konvertering osv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 1, 2012 Author Share Posted October 1, 2012 Hej Homeshop, Tak for svar. Prestashop må umiddelbart kunne huske hvad cart number den er kommet til så Bruger du også Quickpay? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 (edited) Jeg nøjes kun med at ryde op i carts som ikke er gjort til køb sådan en gang hver 14 dag. På min gamle server havde jeg faktisk problemer når der var for mange gæste carts. Tror også det modul home shop hentyder til kun sletter ikke færdig gjorte carts. jeg bruger også et sådan modul som så samtidg optimer tabeller. Aupino Edited October 1, 2012 by Aupino (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Det er korrekt aupino det er det modul jg snakker om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 1, 2012 Author Share Posted October 1, 2012 Skønt modul... Fik lige ryddet op i over 12.000 rækker Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Hvad er det for et modul Napz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 4, 2012 Author Share Posted October 4, 2012 Jeg bruger dette modul: http://www.prestashop.com/forums/topic/90075-moduledelete-connections-v18-save-space-on-databaseoptimize-all-tables-for-more-speed-ps1215/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts