langer Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 (edited) Hej Jeg er helt ny på Presta shop, og var stolt ved forløbet af instalitationen, hvor jeg var nået helt til database opdatering og nåede denne, og så "røg" jeg desværre af serveren..! Hvordan kommer jeg tilbage på instalitationen og udfylder resten af opsætningen. Min side hedder test-pcbilligt.dk skal der så stå /admin eller lignende. Håber en kan hjælpe mig, og ikke syntes mit spørgsmål er alt for "bøvet"...:-) Man er jo ny, og glæder mig til at prøve Presta shop rigitigt..!!! På forhånd tak for hjælpen... Og så lykkedes det lidt alligevel og kom til install igen, men nu får jeg besked om at databasen findes (se vedhæftede) og kan ikke komme videre derfra..!!!!!!!!! Edited September 30, 2012 by langer (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtracing Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Nu er jeg heller ikke super skarp i prestashop, da jeg selv stadig er ny. Men mit bud er at logge ind i din database via phpmyadmin. Jeg bruger meebox og kan logge ind via deres kontrolpanel. Men når du er logget ind, så slet prestashop databasen, og start en ny installation. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Lyder som om at du ikke har clearet din database til den nye installation som rtracing skriver.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
langer Posted October 1, 2012 Author Share Posted October 1, 2012 Jubiiii så lykkedes det og jeg er nu i back-end- Og hold da op der er meget der lige skal læres herinde. Findes der en dansk manual til back-end..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts