mrrask Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Hej jeg kunne godt tænke mig at få fjernet den teskt der kommer frem efte ren bestilling er gået igennem. Mere specifikt den del med: du vil modtage en url med et tracking nummer så du kan spore din forsendelse, da jeg ikke bruger tracking nummer eftersom alt jeg sender afsted er som brev. Hvordan kan jeg fjerne dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Går ud fra det er i den mail kunden får når du ændre status til "shipped/afsendt" du omtaler. Dette skal du rette i dit mail template for shipped, som du kan gøre enten under oversættelser i shoppen eller via ftp i mails mappen i filen shipped.html. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrrask Posted September 28, 2012 Author Share Posted September 28, 2012 Det virker bare, jeg har dog også ændre shipped.txt filen til samme skrift. Gør det nogen forskel eller skal jeg lade den være som original? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Det virker bare, jeg har dog også ændre shipped.txt filen til samme skrift. Gør det nogen forskel eller skal jeg lade den være som original? .txt filer er til de af dine brugere, der ikke kan åbne .html filer, når du sender mails - så ordlyden bør være den samme i disse filer som i dine .html filer Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrrask Posted September 29, 2012 Author Share Posted September 29, 2012 1000 tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts