DanielBN Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 (edited) hej.. alle priser vises uden moms. er der nogen som ved hvor man gør så de vises med moms? bruger version 1.5.0.17 Edited October 8, 2012 by DanielBN (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Du må i gang med at finde ud af al funktionalitet i den nye version - så kan du hjælpe alle dem der sidder fast Der går nok noget tid, før folk får noget erfaring i den nye version (jeg har f.eks. ikke engang installeret den endnu, så jeg aner ikke, hvordan den ser ud - har kun læst om funktionaliteten). Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Er der valgt moms på produkterne? Og står priserne med g uden moms i oversigten over produkter i BO? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Er der valgt moms på produkterne? Og står priserne med g uden moms i oversigten over produkter i BO? Hvis jeg skulle fejlfinde ud fra din vejledning/råd, ville jeg stå temmelig blank tilbage. Hvis du starter en vejledning i, hvordan man gør tingene, er du nok nødt til at beskrive trin (og menupunkter) I BO noget mere udførligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Er der valgt moms på produkterne? Og står priserne med g uden moms i oversigten over produkter i BO? Kunne godt bruge en "Not like this" knap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted October 8, 2012 Author Share Posted October 8, 2012 efter lang tids søgen fandt jeg dette. under: Customers Groups Redigér kan man vælge: måde at vise priser: "inkl. moms" eller "eks moms" den stod til "eks moms" skiftede dette, og vupti, så virkede det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts