louis323 Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 als ik een sitemap ga maken en die ga indienen bij google krijg ik een fout melding. Dit is geen geldige URL. Verhelp het probleem en verzend de sitemap opnieuw. URL: www.gsm-tablet.nl/img/p/38-65.jpg Bovenliggende tag: image Tag: loc ik gebruik module Google sitemap 1.7.2 prestashop 1.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Probleem is zo te zien dat de "http://" ontbreekt in iedere <image:loc>x</image:loc> tag van de sitemap.xml. Je zou dit handmatig kunnen corrigeren door de gegenereerde sitemap.xml aan te passen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
louis323 Posted September 26, 2012 Author Share Posted September 26, 2012 Uw sitemap kan niet worden gelezen. Mogelijk bevat deze een item dat niet wordt herkend. Controleer uw sitemap voordat u deze opnieuw verzendt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Uw sitemap kan niet worden gelezen. Mogelijk bevat deze een item dat niet wordt herkend. Controleer uw sitemap voordat u deze opnieuw verzendt. Ik weet niet wat er gebeurd is met die sitemap, maar ik krijg 'm door geen enkele XML-validator heen en als ik 'm download en open in bijv. Notepad++ zie ik regeleindes waar deze niet horen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts