renate Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 hallo ik wilde testen of mijn klanten formulier goed was maar ik krijg het maar niet op standaard nederlands of uberhaupt op meer te kiezen landen het staat nu standaard op india, dus alleen mensen die daar wonen kunnen hun gegevens juist invullen, hoe krijg ik dit standaard op nederlands of meerdere te kiezen landen want ik kan ook belgische klanten krijgen uiteraard. waar vind ik dus het klanten worden formulier zodat ik dit kan aanpassen.. bedankt voor de hulp groeten renate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Hoi, Kijk eens bij tools> talen en bij Verzenden >landen Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 zoals frens aangaf ,die settings even nalopen tevens : heb jij je toevallig als klant uit india aangemeld bij je webwinkel ? indien ja dan staan er cookies op je pc , zodra je dan op je webwinkel komt krijg je dus automatisch die instellingen in dit geval moet je even je cookies , geschiedenis en diverse van je pc verwijderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
renate Posted September 26, 2012 Author Share Posted September 26, 2012 dank je wel voor het antwoord ik heb nu inderdaad nederland en belgie er in kunnen krijgen dus dat klanten vandaar juiste gegevens kunnen achterlaten maar helaas staat india er nog tussen terwijl deze dus niet aangevinkt is. iemand nog een suggestie ik ben echt een leek met dit soort dingen, ben bijv. al drie dagen bezig de verzendkosten juist te krijgen en pf voor ik de standaard koers op euro had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Welke versie gebruik je ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 dank je wel voor het antwoord ik heb nu inderdaad nederland en belgie er in kunnen krijgen dus dat klanten vandaar juiste gegevens kunnen achterlaten maar helaas staat india er nog tussen terwijl deze dus niet aangevinkt is. iemand nog een suggestie ik ben echt een leek met dit soort dingen, ben bijv. al drie dagen bezig de verzendkosten juist te krijgen en pf voor ik de standaard koers op euro had. hoe om verzendkosten en andere dingen in te stellen vind je hier terug op het forum < even de zoekfunctie gebruiken > bv in het zoekvenster verzendkosten invoeren en dan <enter> te drukken zie je een hoop resultaten met verzendkosten scheelt een hoop werk en tijd ook vind je enige info op : http://prestashopmaken.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Voor de volledigheid op wat Frens en maconl aangeven: Wat staat helemaal onderaan de pagina bij Verzending-->Landen (of Shipping-->Countries)? Daar staat namelijk ingesteld wat de standaard land is. Verder kan je daar ook aangeven dat er geen landen geselecteerd kunnen die je niet zelf geactiveerd hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts