Madsognico Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Hej Alle, Som overskriften fortæller vises min favicon kun i backend. Dvs. når jeg har aktiveret shoppen har mit frontend ikke ikonet, men sjovt nok når jeg så deaktiverer shoppen får mit frontend ikonet frem på denne der side "For at udføre systemvedligeholdelse, er vores webshop midlertidigt offline. Vi beklager og beder dig prøve igen senere!" Nogle idéer? Mvh. www.billigebamser.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Det er et kendt problem at browsere - specielt IE cacher og ikke opdaterer favicon. Prøv i Firefox efter du har slettet alt cache, så plejer det at slå igennem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madsognico Posted September 19, 2012 Author Share Posted September 19, 2012 Det er et kendt problem at browsere - specielt IE cacher og ikke opdaterer favicon. Prøv i Firefox efter du har slettet alt cache, så plejer det at slå igennem. Hej Prestafan1234 Tak for svaret! Jeg har nu forsøgt mig med alle browsere. Det virker i alle browsere undtaget Google Chrome, hvor den kun viser det i backend. Kan det være fordi jeg ikke har slået cache til? Andre idéer? Mvh. Billigebamser.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Det virker i alle browsere undtaget Google Chrome, hvor den kun viser det i backend. Kan det være fordi jeg ikke har slået cache til? Andre idéer? Det har ikke noget at gøre med cachen i shoppen. Jeg bruger ikke Chrome, men mon ikke bare den er lidt langsommere end de andre;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madsognico Posted September 20, 2012 Author Share Posted September 20, 2012 Det har ikke noget at gøre med cachen i shoppen. Jeg bruger ikke Chrome, men mon ikke bare den er lidt langsommere end de andre;-) Vi prøver og give det et par dage. Tak for hjælpen! Fortsæt god dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Kan du prøve at aktivere shoppen så vi kan se? Og som omtalt kan det meget let være fordi du har cached iconet. Men prøv at åben, så kan vi med det samme sige om der er fejl i din opsætning eller det kun er din browser som cacher. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Jeg har nøjagtig samme problem, fandt du en løsning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Dette er en meget gammel tråd - og det var helt sikkert en ældre version af PrestaShop. Du bør åbne en ny tråd, hvor du skriver version og link til din shop. Der er mange themes, der har forkert reference til faviconet, så det derfor skal rettes i en .tpl fil i themet (header.tpl) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts