rmadsen Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Hej alle sammen.Er der nogle som kan hjælpe mig. Efter jeg har opdateret fra 1.0 til 1.1, vil den kun vise de Attributter som er hjemme på lager. Jeg har også prøvet af lave en helt ny vare, men der er det samme problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Hej rmadsen.Kan du ikke prøve at forklarer lidt mere hvad problemet er?. Jeg forstår det nemlig ikke helt. sorry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen Posted May 12, 2009 Author Share Posted May 12, 2009 Jo jeg kan prøve.Jeg har en vare liggende i min webshop og der er fx. 2 faver af den, den ene fave er hjemme, så den kan kunden godt vælge af købe, men den anden fave har jeg ikke hjemme, så kunden får slet ikke muligheden af af, købe den som ikke er hjemme. Selvom af jeg har givet lov til af de gerne må købe ting som ikke er på lager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 ohh på den måde. Du er obs på at der er 2 steder det kan/skal ændres, det med at kunne sælge/købe ikke lager vare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen Posted May 12, 2009 Author Share Posted May 12, 2009 Ja det ene sted er "Tillad ordre" men hvor er det andet sted?Og som sagt er fejlem jo først kommet efter jeg har opdateret fra 1.0 til 1.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 under indstillinger -> produkter. Der kan du sige Tillad bestilling af ikke lager vare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen Posted May 12, 2009 Author Share Posted May 12, 2009 Det er nu forsøgt, så nu er det tilladt begge steder. Men desværre uden virkning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Har ingen ide' hvad der så kan være galt. Har du prøvet at søge lidt på det i det engelske forum?. Der er en del flere end os DK'er. Måske har en haft det samme problem og fundet løsningen?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen Posted May 13, 2009 Author Share Posted May 13, 2009 Nej jeg har kun været her, i det danske. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts