Prestawise Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Hej presta geeks.. Jeg har nogen produkter hvor jeg har valgt at bruge farve attributter, men der bliver som sagt bliver der oprettet to felter - en drop-down og farvevælgeren... Hvordan fjerner jeg dropdown feltet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Det gør du på din product.tpl fil så vidt jeg lige husker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 Yep men hvor? Synes jeg har prøvet alt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Det var mig, der huskede forkert - det kan fjernes i dit stylesheet. Jeg kan af en eller anden grund ikke se css-stien når jeg kigger på din side med Firebug, men linien du skal lede efter noget med #attributes p og sætte det til display:none Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts