Prestafan1234 Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 (edited) Hej Har så småt åbnet for min nye shop, men jeg har problemer med varenavnet i modulet Homefeatured (Fremhævede varer). Jeg er træt af, at den korter navnet ned til nærmest ingenting efterfulgt af ... Så jeg har rettet i homefeatured.tpl og sat værdien til 80 (og prøvet mere og mindre) jf. kodesnip, men det hjælper ikke. Den viste ikke engang de 32 tegn den stod til (går ud fra, at det er anslag) <h5><a href="{$product.link}" title="{$product.name|truncate:80:'...'|escape:'htmlall':'UTF-8'}">{$product.name|truncate:80:'...'|escape:'htmlall':'UTF-8'}</a></h5> Og ja - jeg har slettet cache osv. Nogen bud? Siden er velvel . dk (fjern selv mellemrum;-) Edited September 12, 2012 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Det virker da fint. F.eks. prøvede jeg med: <h5><a href="{$product.link}" title="{$product.name|truncate:32:'...'|escape:'htmlall':'UTF-8'}">{$product.name|truncate:37:'...'|escape:'htmlall':'UTF-8'}</a></h5> Hvis cachen driller, så prøv at slette tools/smarty/compile/*.file.homefeatured.tpl.php manuelt. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Det er ikke fordi at det er et special modul der ligger under /theme folderen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Ja det kunne godt lyde som om der ligger en override for modulet inden i din theme mappe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 12, 2012 Author Share Posted September 12, 2012 Argghhh det er pinligt - havde fået overbevist mig selv om, at homefeatured ikke var et af de moduler der lå under thememappen - men det var så alligevel. Nu virker det. Tak alle tre :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Og hvornår får vi så den nye shop at se ? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 12, 2012 Author Share Posted September 12, 2012 Den er skam åben - du skal bare selv taste adressen;-) Vil ikke risikere, at det første der bliver indekseret et et link herfra (kan ikke finde ud af, om disse links er do-follow eller ej længere). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts