TrackMe Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Hej alle og tak for god forum etik!Jeg har 2 problemer med prestashop!Status i ordreoversigt er på engelsk, feks. Shipping og Payment accepted!Hvor retter jeg disse?Og i emails er mine oversættelser uden æ,ø og å, feks. Betaling godkendt!Hvor retter jeg dette!På forhånd tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 HejDu kan oversætte ordene, når du klikker på fanebladet Ordrer (Orders) - Ordre status (Orders states) - og på blyanten (Rediger) i højre side af linjen.Vh Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 E-mails skal rettes via FTP. I de pågældende mails skal HTML-koden for æ, ø og å skrives. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrackMe Posted May 15, 2009 Author Share Posted May 15, 2009 Tak for hjælpen!Nu har jeg et nyt problem?Når jeg tilføjer en vare under tilbehør til en eksisterende vare i admin delen kan jeg ikke slette denne igen!!Nogen som har haft samme problem og en løsning?På forhånd tak!Har fundet løsningen: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/10492/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts