gegbike Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 (edited) Er is niet veel over te vinden, en wat ik kan vinden is onduidelijk... we werken momenteel aan www.scarpamotoshop.nl en de beoogde nieuwe eigenaar heeft in gedachten om de menu's samen te laten vouwen, zoals ook op onze website www.gegshop.nl het geval is. Ik kan echter niet vinden hoe ik dit exact aan moet pakken, en de designer van het template kwam alleen met de suggestie om blockcart te hernoemen, waarna zoals ik verwachtte de cart onzichtbaar was maar de categorieën nog steeds uitgevouwen stonden. Voor zover ik kan vinden zit het samenvouwen en uitvouwen van subcategorieën in JavaScript treemanagement, maar ik kan nergens een helder antwoord vinden op hoe ik kan schakelen tussen de twee. Hoe pak ik dit aan? Edited September 4, 2012 by gegbike (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Je mist de afbeeldingen die daar moeten staan. die staan meestal in /themes/je theme naam/images/icons Maar dit is per theme anders. kijk eens bij de site waar je het theme gekocht hebt of ze daar wel erbij staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gegbike Posted September 7, 2012 Author Share Posted September 7, 2012 Dat heb ik even gechecked, maar die afbeelding (more.gif) staat wel gewoon in die map. Dit template heeft standaard geen uitvouwende rubrieken, maar dat moet wel te fixen zijn lijkt mij, de vraag is alleen hoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Stuur me even een DM met je website erin en ftp gegevens... dan kan ik even kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts