presta-dyr Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Der er rettet en del i de engelske tekster til 1.4.9.0, så der mangler en god sjat af de danske oversættelser. Jeg arbejder på sagen. /Kjeld 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
scumdk Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 12, 2012 Author Share Posted September 12, 2012 Jeg har oversat en del af teksterne, men desværre har franskmændene (igen) fumlet i det, så f.eks. oversættelserne til PayPal og Moneybookers ikke kommer med. Det er i øjeblikket heller ikke muligt for mig, at lægge oversættelser ind til 1.5.0.15. Suk. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtracing Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Kjeld. Ved du om din tab translation virker i V.1.4.9? Jeg syntes efterhånden at jeg har prøvet alt, men kan ikke få det til at virke. /Ronni Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 Hej Ronni Jo, det ser da ud til at virke. Har du husket at ændre sproget til dansk under Employees?/ /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jones-dk Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Hej Kjeld, Jeg er ny bruger her Og sidder faktisk med samme problem. Hvordan får jeg dansk til backend ? Har dansk på frontend. /Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 Hej Jonas Har du husket at ændre sproget til dansk under Employees? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtracing Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Det virkede faktisk for mig. Under employee stod sproget til dansk men var nok aldrig blevet gemt. For da jeg ændrede en parameter derinde og gemte. Derefter blev alle faner danske Tak til Kjeld som altid har den rigtigeløsning Link to comment Share on other sites More sharing options...
jones-dk Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Hej Kjeld, Kan det passe det er under Employees > Tabs..? Og skal jeg så tilføje en ny der..? /Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 Hej Jonas Nej, klik på Employees. Og klik så på den lille blyant ud for den ansatte (dvs. dig selv). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jones-dk Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Hej Kjeld, Jeg har fået noget af det om på dansk Jeg skulle have lige ind ændre mig selv under medarbejder også vælge sprog som dansk og gemme :-) - Men kan det pass at fanerne i toppen ikke endnu er oversat..? /Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 Hej Jonas, Ja, fanebladene er ikke en del af standardoversættelsen. Du kan bruge det modul jeg har skrevet til formålet. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jones-dk Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Hej Kjeld, MANGE TAK.. Kanon fedt modul.. Det var lige hvad jeg manlgede.. ENDNU engang MANGE TAK Kjeld :-) GOD aften. /Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts