Martin Hedegaard Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Nu har jeg haft min webshop i et årstid, og jeg tænkte om i har nogen anbefalinger af moduler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Til hvilket formål? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 Her tænker jeg evt for at optimerer kunde oplevelsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 OnePageCheckOut modulet fra Canin.sk er givet rigtig godt ud. Det koster lidt, men det er hurtigt tjent hjem igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 OnePageCheckOut modulet fra Canin.sk, er det bedre end prestashops eget onepagecheckout? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Jeps.. Det er 10 gange nemmere for kunderne at gennemskue. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Oh hvilken version af PS er der tale om. For den i version 1.4.8.x fejler da ikke noget :-) Før da, enig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Der er jeg så direkte uenig.. OPC fra Canin.sk kan du indtaste dine oplysninger, uden at du skal tage stilling til om du vil oprettes som gæst eller bruger for at få vist betalings mulighederne - og så er der en dejlig kæmpe stor grøn knap der viser vej til betaling uden at de skal gøre andet end at indtaste oplysningerne. Det er alfa omega at du ikke forstyrrer kunden i checkout - DONT MAKE THEM THINK! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts