catch Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 (edited) Jeg vil gerne slette et produkt alle produkter via admin, (alle de demo produkter der følger med ved installationen), men får denne fejl An error occurred during deletion: this product is contained in an order. Hvordan kan jeg slette produkterne, og skal det gøres via databasen, i så fald, hvilket tabel skal jeg tømme? Edited September 3, 2012 by catch (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Det er fordi at et af produkter er solgt i en ordre.. Find ordren fra John Doe og anuller varen i hans ordre, derefter kan du slette dine produkter. Alternativt søg på Google om hvordan man sletter produkter i sin database. Link to comment Share on other sites More sharing options...
catch Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 Jeg har fundet en løsning HER Nogle gange virker ikke søge funktionen i forummet, men jeg fundet den via google :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
catch Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 (edited) Glemte at skrive, mange tak for jeres svar :-) Edited September 3, 2012 by catch (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts