flunte70 Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 (edited) Jeg har ikke selv implementeret min PrestaShop 1.4.8.2 og er i tvivl om jeg problemfrit kan opgradere til 1.4.9.0? På instrumentbræt står "Ny PrestaShop tilgængelig : Download 1.4.9.0 final" og jeg synes også jeg har set et sted at automatisk opgradering er tilladt - men da det er en tilpasset template der er installeret - http://bodyspice.dk - så ved jeg ikke om jeg vil kunne få problemer som jeg ikke selv vil kunne rette op? Edited September 15, 2012 by flunte70 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Prøv at starte med en testinstallation. Installer f.eks. XAMPP på din PC og kopier hele din shop. Det er også en god øvelse mht. backup. Prøv så at opdatere til 1.4.9.0 og tjek at alt spiller. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Nu har jeg det sådan, at jeg ikke opdaterer hver eneste gang der dukker sådan en popup op. Der skal virkelig ske noget. Lidt om versionsnumre: 1.4.8.x til 1.4.8.y: Så handler det mest om fejlrettelser. 1.4.8.x til 1.4.9.a: Så er der sikkert tilføjet nogle nye faciliteter. Undersøg om det er noget, du er interesseret i. Hvis ikke, så undlad at spilde tid på det. 1.4.8..x til 1.5.x.x: Her sker der virkelig noget. Rygtet er at Muliishop (altså at styre flere butikker fra samme backend). Det lyder interessant, men den hopper jeg ikke på i version 1.5.0. Erfaringer viser, at der ret hurtigt dukker nye versioner op. Har du hørt udtrykket: "If it works, don't fix it"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 jeg er enig i at man ikke nødvendigvis skal opgradere, hvis det allerede spiller, men jeg har flere ting som driller, som jeg ikke ved om er pga. fejl i programmeringen eller i prestashop... Det med XAMPP lyder svært - men det skal jeg vel lære før eller siden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Jeg er ved at starte en ny shop op. Til den har jeg installeret version 1.4.8.3 og det fungerer perfekt hos mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 (edited) Er der nogen som ved hvordan man opdaterer uden at bruge plugin? Får nemlig konstant fejl ved det plugin Edited September 6, 2012 by Martin Hedegaard (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Er der nogen som ved hvordan man opdaterer uden at bruge plugin? Får nemlig konstant fejl ved det plugin Det gør man ved at lave en manuel opgradering - jeg har skrevet om det på prestatips.dk og refereret til indlægget mange gange her i forum - prøv søgefunktionen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Det gør man ved at lave en manuel opgradering - jeg har skrevet om det på prestatips.dk og refereret til indlægget mange gange her i forum - prøv søgefunktionen. Super tak for det :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts