flunte70 Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 (edited) Når jeg går ind i Translations via Værktøj - er æ, ø og å erstattet med tegn (kun forkontor-ændringer). Er i tvivl om jeg så tør foretage nogle oversættelser - hvis æ, ø og å erstattes af disse tegn på hele hjemmesiden - når jeg trykker på "Opdater oversættelse" Edited September 6, 2012 by flunte70 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Det lyder som nogle tegnsæt fejl. Hvilken del prøver du at oversætte når det sker. Moduler eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 (edited) Det er kun når det er forkontor-oversættelser via BO=>Værktøjer=>Translations=>Forkontor-oversættelser... Edited September 5, 2012 by flunte70 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Hvilken browser bruger du? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Ja tjek evt om det samme fejl i alle browsere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 Internet explorer 9 - men har samme problem med Google Chrome... Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Og for lige at forstå det korrekt. Så det kun nogen gange og det tilfældigt hvornår det sker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted September 6, 2012 Author Share Posted September 6, 2012 Det er hver gang jeg forsøger at lave forkontors rettelser - jeg tør ikke opdatere en vilkårlig linje - eftersom jeg ikke ved om det kun er den linje der bliver opdateret - eller om alle linjerne hvor æ, ø og å indgår, bliver erstattet med tegn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Okay har du tjekket om det en fejl i databasen? at fejlen også findes i selve dataen i databasen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted September 15, 2012 Author Share Posted September 15, 2012 jeg har ikke helt tjek på at dykke ned i databasen endnu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts