flunte70 Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 (edited) Jeg har en del linjer i mit resumé i indkøbskurven i min PrestaShop 1.4.8.2 - http://bodyspice.dk/order.php - som jeg gerne vil have tyndet ud i. Bl.a. har jeg: Varer i alt (inkl. moms): Rabatkuponer i alt (inkl. moms): Gaveindpakning i alt (inkl. moms): Forsendelse i alt (inkl. moms): Total (eksl. moms) Total moms: Total (inkl. moms): Resterende beløb, der skal tilføjes til din indkøbskurv for at få gratis forsendelse: Jeg handler både med b2c og b2b og ved ikke om man kan differentiere mellem kunde grupperne og heller ikke hvor jeg kan ændre i opstillingen? Kan f.eks. godt lide indkøbskurven hos http://prestashop-modules.businesstech.fr/en/order - hvor der bare er en netto pris, moms og bruttopris - men skal selvfølgelig også have fragt med... Edited August 31, 2012 by flunte70 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Du kan ud-kommentere det du ikke vil have i din theme/shopping-cart.tpl eller shopping-cart-product-line.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 men jeg er newbee - så jeg ved ikke hvordan jeg "ud-kommenterer" i en -tpl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Flunte70 >> send mig en PM, så skal jeg hjælpe dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted September 15, 2012 Author Share Posted September 15, 2012 Flunte70 >> send mig en PM, så skal jeg hjælpe dig. Hej NickKK! Hvad er "PM" :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 PM betyder i denne sammenhæng Private Message (eller Personal Message). Klik på brugerens navn og vælg "Send me a message". /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts