flunte70 Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 jeg kan ikke finde noget om PrestaShop Webservice - og derfor ikke om jeg som newbee bør generere en .htaccess-fil? har flg. advarsler som jeg er i tvivl om: For at aktivere PrestaShop Webservice, skal du generere en .htaccess-fil via fanebladet "Generatorer" (under fanebladet "Værktøjer"). Brug en Apache server for at undgå driftsproblemer. Vi kunne ikke tjekke, om basis authentication og rewrite udvidelserne er aktiveret. Tjek venligst manuelt om de er aktiveret for at benytte PrestaShop Webservice. Hvis muligt, er det bedst at bruge SLL (https) til webservice-kald, da man så undgår sikkerhedshensyn af typen "mellemstation" Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Hvis du ikke er klar over hvad en webservice er og bliver brugt til er det ikke noget du skal aktivere. Da du dermed ikke har brug for dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts