flunte70 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 (edited) Jeg har oprettet et antal kundegrupper og skal nu oprette nogle flere. I den forbindelse skal jeg bla. huske bagefter at gå ind i betalingsmodulet og opdatere Grupperestriktioner - så den nye gruppe også er markeret. Tilsvarende skal jeg under forsendelse og forsendelsesmåder opdatere Gruppeadgang for den nye gruppe. Er der andre steder jeg skal huske at opdatere - eftersom man pt. ikke kan se produkterne, hvis man tilhører den nye kundegruppe? Edited September 15, 2012 by flunte70 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Du skal også aktivere kategorierne for den nye gruppe. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 ser rigtigt ud - og det gælder vel også under-kategorierne? virker meget besværligt - skal man virkelig ind så mange steder hver gang, kan man ikke sætte den til at gøre det som default for alle vare - når man skal oprette en ny kundegruppe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts