Dcap Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Hej alle. Jeg har et problem med et modul der skal være i top of pages. Det svæver nærmest uden at være fastgjort til dets rigtige plads. Hjemmesiden hedder Nodex-trade.dk og det er slideshowet der gerne skulle fylde hele det grå område under topmenuen. Jeg kan ikke se at den er hægtet på Header of Pages - Men når jeg prøver at hægte den på, siger den at den allerede er hægtet på. What to do? :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Det ligner at du skal redigere lidt i din .css eller måske under modulet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Det ligner helt klart en css fejl, sådan slideren tilpasses området du ønsker det vist i. Selvom du har hægtet/hooket modulet til en position kan man megt let via css få d vist andre steder på siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Det kan også blot være, at du har positioneret andre moduler over dit slider modul, så tingene står i forkert rækkefølge. Tjek Modules - Positions. Normalt når man køber et theme er der en vejledning med mht. positioner på moduler - har du fulgt denne vejledning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts