scumdk Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 (edited) Er der nogen der ligger inde med et script/kommando/modul eller andet brugbart som kan rydde op i /img/p/ mappen og slette alle dem der ikke bliver brugt af en vare i shoppen? På forhånd tak :-) Edited September 4, 2012 by scumdk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scumdk Posted August 30, 2012 Author Share Posted August 30, 2012 Slet ingen bud på dette? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Det er noget jeg vil tage et kig på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Jeg havde faktisk selv brug for noget lignende, så jeg har lagt det ind i mit toolbox-modul. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Super så lader vi denne være so far Link to comment Share on other sites More sharing options...
scumdk Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Jeg havde faktisk selv brug for noget lignende, så jeg har lagt det ind i mit toolbox-modul. /Kjeld Lyder super med din Toolbox, det vil jeg lige prøve af :-) Jeg retter denne til LØST så andre kan få glæde af det samme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Super fedt Kjeld.. Har faktisk ledt efter sådan en løsning længe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts