Hiller Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 (edited) Når jeg har installeret pakken skriver den en fejl meddelse nemlig denne Theme files /home/interior/public_html/themes/theme130/lang/da.php Hvad betyder det? og hvad kan jeg gøre ved det? Er det oversagen til at der næsen ikke er oversat noget både på front og backend?? Edited October 7, 2012 by Hiller (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Det betyder dét fejlmeddelelsen fortæller: Nemlig at du mangler at kopiere filen da.php til dit installerede theme - stien står i fejlmeddelelsen og filen kan du finde under standard PrestaShop theme. Prøv i øvrigt at søge i forum efter manglende oversættelser. - det har været oppe mange gange før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
catch Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Jeg har samme problem, og jeg nemligt gjort det du skrev. Hjemmesiden er nu på dansk, men administrationen er ikke på dasnk og der manger over 50% som ikke er oversat. jeg har søgt mange steder i dette forsum, men synes ikke jeg kan finde et svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Jeg har samme problem, og jeg nemligt gjort det du skrev. Hjemmesiden er nu på dansk, men administrationen er ikke på dasnk og der manger over 50% som ikke er oversat. jeg har søgt mange steder i dette forsum, men synes ikke jeg kan finde et svar. Admin-delen bliver ikke oversat med den danske sprogpakke, der skal du bruge Kjelds modul (søg efter tabtranslate). Der kan sagtens være en masse moduler, der ikke er oversat, da vi ikke bruger dem her i DK, og det derfor vil være omsonst at oversætte dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
catch Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 mange tak for dit hurtig svar, men jeg får intet i søge resultatet når jeg søger efter "tabtranslate" Det er selve menuen som ikke er oversat, katalog, kunder, statistik osv, og en del andet. har du måske et link? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Det er søgemaskinen herinde, der ikke fungerer ordentligt længere - modulet kan du hente her: http://prestashop.butikki.dk/product.php?id_product=11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
catch Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Mange tak og det er hentet :-) men der står ikke hvordan man gør, får at få det installeret :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Det skal installeres som alle andre moduler via dit BO og dernæst skal det konfigureres for at du kan vælge dansk Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Modulet kan også hentes her i forummet. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts