createthestyle Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Hej alle Jeg har ændret i billedstørrelserne men er ikke klar over hvad jeg har gjort udover at noget ikke virker længere. På dette link virker "underbillederne" fint: http://www.createthestyle.dk/da/347-isvand-og-sommerblat.html Men på dette virker de ikke selvom nogle af dem er de samme billeder.... http://www.createthestyle.dk/da/384-morgenmadspakke-til-en-du-har-kaer.html Jeg kan ikke helt finde ud af hvilke billeder der refereres til i de forskellige muligheder der er for at ændre størrelserne under "image"... Hvis der er én der kan hjælpe mig med at forstå systemet vil jeg blive MEGET glad. På forhånd 1000 tak! Kh Helle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Give Stål og Jern Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Jeg kan ikke nogle af dine produktbilleder. Og fejlen skyldes så vidt jeg kan se: at de side (html) henviser til nogle billedadresser (URL) hjvor der ikke er noget. En af grundende til at du måske kan se billederne og jeg ikke kan, kan skyldes at din computer kan huske at den har set billederne før og derfor henter billederne fra et lokalt lager istedet for at tjekke om billerne stadig findes, eller om de er ændret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Hej helle, Som jeg lige kan se virker det da fint på begge sider, Hvad er det præcist du oplever ikke virker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
createthestyle Posted August 30, 2012 Author Share Posted August 30, 2012 Tak for svar - men når jeg går ind under indretningspakker - så kommer der øverst en firkant med et ? istedet for mit kategoribillede OG den 1. af de 2 mulige produkter i denne kategori har også en firkant med ? i stedet for billedet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Prøv at sætte force compile til Ja, og slette din cache. Og sæt det så tilbage igen. Så byrde det virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
createthestyle Posted August 31, 2012 Author Share Posted August 31, 2012 1000 tak - jeg kan kun se at jeg kan force compile og aktivere/deaktivere cachen. Er det rigtigt forstået at force compile skal være aktiveret og cachen deaktiveret mens man laver ændringer og når man er færdig skal force compile være deaktiveret og cachen aktiveret? PS: jeg er ikke 100% med på hvad cache er.... Hvordan sletter jeg cachen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts