MigogminSøster.dk Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Jeg skal oprettes i Trustpilot og skal derved gøre følgende: - hvor er det jeg finder HTML filen? Vh. Mette For at opsætte Trustpilot med Prestashop er det nødvendigt du kan editere følgende fil: /modules/mailalerts/mails/dk/new_order.html Hvis du sender ordrebekræftelse til flere sprog skal følgende procedure gøres for hver land. Indsæt denne sætning i HTML-filen: Email: {email} Det er ikke vigtigt hvor i filen det er indsat. Blot indenfor de forskellige <body> tags. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Der hvor de skriver: /modules/mailalerts/mails/dk/new_order.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
MigogminSøster.dk Posted August 24, 2012 Author Share Posted August 24, 2012 Ja - men hvor finder jeg den? Jeg har normalt min tekniker til at lave disse ting, så jeg er helt grøn - jeg står blot for salget, - men dette skal gøres a.s.a.p og han arbejder ikke i weekenden. Vh. Mette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Du finder filen via. dit FTP program som f.eks. Filezilla. Du kender ikke noget til dit webhotel osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MigogminSøster.dk Posted August 24, 2012 Author Share Posted August 24, 2012 Nej ikke rigtig. Jeg har været derinde og rode rundt engang, - men det lader jeg folk der har forstand på det om, så jeg ikke får lavet noget galt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Vent du nu hellere til at din "tekniker" kommer tilbage fra weekend.. Man kan sagtens sende mails ud til tidligere kunder fra Trustpilot.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts