DDTech Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Jeg har en underlig fejl i min webshop Hvis man er logget ind som kunde er alle priserne korrekte. Hvis man ikke er logget ind vises priserne uden moms De varer som er på tilbud vises som normal pris uden moms fratrukket rabatten med moms Troede at det var en fejl i 1.4.6.3, så jeg har opdateret til 1.4.8.2. Men det hjælper ikke Gode råd modtages gerne, da min shop er off-line lige nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDTech Posted August 23, 2012 Author Share Posted August 23, 2012 Hmm - tror det har noget at gøre med lande valg Når man kommer ind på webshoppen som gæst, er landet Afganistan Jeg har valgt Denmark som standard land og alle andre lande er slået fra alle de steder jeg kan kommer afsted med det. Se vedhæftet billede Har også sagt "ja" til "Begræns lande i forkontor til dem, der har en aktiv forsendelsesmåde" Hvordan blokere jeg alle andre lande end Danmark? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Du kan bruge det modul jeg har offentliggjort til at deaktivere alle de uønskede lande. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDTech Posted August 24, 2012 Author Share Posted August 24, 2012 Tak Kjeld Jeg har indstalleret dit modul, men man kan desværre stadig vælge andre lande på siden "Indkøbskurv oversigt" www.ddtri.dk/order.php Hvis bare alle gæster have Danmark som default, var det ikke noget problem, men mange klager over forkerte priser (manglende moms) og jeg kan kun se at det er på grund af forkert lande valg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Give Stål og Jern Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Hvordan blokere jeg alle andre lande end Danmark? BO>Shipping>Countries Kolonnen ”Aktiveret” skal gerne indeholde en lang række røde x’er og et enkelt grønt flueben ud for Danmark. Hvis du sortere på ja (dem med grønne flueben) kan du se om der er nogen lande der skal fjernes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDTech Posted August 30, 2012 Author Share Posted August 30, 2012 Det er kun Danmark der har grønt flueben, men det er åbenbart ikke nok. Alle lande kan stadig vælges, og nogle gæster får Afghanistan som land og så passer priserne ikke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts