Aupino Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Vi har nogle vare, som vi tilpasser efter forskellig længde, Problemet er at det nemmeste ville være at bruge nogle forskellige længder som attribut, men da det jo er samme vare som vi tilpasser og ikke flere forskellige udgaver af varen. vil vores lager styrring gå fløjten, hvis man bruger denne mulighed. Lige nu bruger vi tilpasnings funktionen, men denne løsning er ikke optimal da den kræver at kunden manuelt indtaster en værdi.. og også husker at gøre dette.. samtidig har det lidt svært ved at arbejde sammen med nogle andre moduler. Findes der en løsning hvor attributten bare en en størrelse mulighed, men man ikke behøver at angive et antal for hver attribut.. så når varen købes trækker den bare en af den samlede mængde af denne vare.?? Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thissel Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Hej Aupino Fandt du en løsning på dit problem? Jeg sidder nemlig i nøjagtig den samme situation, og er ved at rive hårene ud af hovedet i frustration over ikke at kunne finde en løsning. /Thissel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted October 23, 2012 Author Share Posted October 23, 2012 Hej Thissel Nej desværre ikke det eneste modul som jeg har kendskab til kan løse problemet er AttributeWizzardPro Men dette er et ret omfattende modul med en del core ændringer, og da jeg ikke har brug for så mange advancerede funktioner har jeg ikke rigtig lyst til at bruge dette... Så efterlyser stadig et simpelt modul der går ind og overskriver, at man behøver at oprette hver attribut som selvstændig vare. Aupinio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Ja, og AWP kan da heller ikke klare det 100% Det er korrekt, at det har en del core ændringer, men hvis man ikke i forvejen har ændret i de filer, så er det ikke noget problem, da alle filerne med ændringer ligger i en mappe pr. PS version. De skal så blot kopieres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts