flunte70 Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 jeg har problemer med formatteringen af varebeskrivelser i min prestashop 1.4.8.2... når jeg f.eks. vil have fed skrift - så vises alligevel tekst uden fed skrift se f.eks. her, hvor "Varebeskrivelse" og "Sådan bruger du produktet" burde være med fed skrift - http://bodyspice.dk/...p?id_product=18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Det grundet du på linje 5 i dit style sheet sætter strong til normal font-weight, og ikke sætter en style for strong senere. Indsæt dette efter linje 5 så skulle den være fin: strong, b {font-weight: bold} Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted August 23, 2012 Author Share Posted August 23, 2012 Ikke forstået - så ser det således ud: Sådan bruger du produktet strong, b {font-weight: bold} På fugtige vatrondeller afrenses ansigts- og øjenparti. Anvendes efter behov. Se evt. http://bodyspice.dk/product.php?id_product=44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Det er ikke i editoren du skal ændre det, Men i css filerne for dit template. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted August 26, 2012 Author Share Posted August 26, 2012 (edited) Er det i nedenstående linje 5: /* —————————————————————————————— clear.css —————————————————————————————— */ html, body, div, span, applet, object, iframe, h1, h2, h3, h4, h5, h6, p, blockquote, pre, a, abbr, acronym, address, big, cite, code, del, dfn, em, font, img, ins, kbd, q, s, samp, small, strike, strong, sub, sup, tt, var, b, u, i, center, dl, dt, dd, ol, ul, li, fieldset, form, label, legend, table, caption, tbody, tfoot, thead, tr, th, td, input, textarea {margin:0;padding:0;border:0;outline:0;font-size:11px;font-weight:normal;vertical-align:top;background:transparent;outline:none;} Edited August 26, 2012 by flunte70 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted August 26, 2012 Author Share Posted August 26, 2012 beklager jeg ikke kan finde ud af at indsætte et screendump/image her... 5. linje i global.css er den nederste i ovenstående der starter med "{margin:" Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Prøv at indsætte min kode nedenunder det som du selv har postet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 så mangler jeg bare at finde ud af, hvordan man redigerer i en .css? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts