Henny Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Het veld geboortedatum op een nieuw aan te maken account zou ik graag met een aantal jaar verlengen, dit op de toekomst gericht. Het veld gaat nu tot 2002 en dit zou ik naar b.v 2025 willen veranderen. Heb alleen geen idee in welk bestand ik dat moet gaan zoeken. Ik ben nog steeds een tevreden Prestashop 1.3.1.1 gebruiker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Ik zou je willen adviseren om toch zo snel mogelijk te upgraden.... Dit omdat 1.3.1.1 al redelijk oud is en dus ook niet meer VEILIG!!!! Hierom dus het dringende advies om te upgraden. Indien je niet weet hoe of wat kun je me even een DM sturen wellicht dat we je hiermee kunnen helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henny Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 (edited) Kan me voorstellen dat ik een keer moet upgraden maar het werk wat ik er tot nu heb ingestoken is gigantisch veel. Ik heb van deze versie 4 websites zo goed als synchroon draaien waaronder b.v. fm-producten.nl en tot nu toe geen probleem met de veiligheid gehad. Zou je me kunnen aangeven wat er dan niet meer veilig is? Edited August 22, 2012 by Henny (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts