korsspang Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Dette svar som står først er det svar jeg har fået fra PRESTASHOPBOX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Kan ikke læse noget svar.. prøv igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Hvis jeg forstår dig ret skal du bare gå ind i Værktøjer > Varer og så trykke ja til at vise antal varer i varebeskrivelsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
korsspang Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 Til Napz: Det jeg mener er det jeg har skrevet i parantes før selve emnet i topics. At jeg har fået at vide det ikke kan lade sig gøre Til Pronavilla:Det vil jeg så prøve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
korsspang Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 Den er sat til at skulle vise vareantal i varebeskrivelsen men gør det bare ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Standard Theme? Købt Theme? I standard Theme virker det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
korsspang Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 Jeg har købt en prestashopbox med et Theme udvalgt af dem der har solgt mig den. Der var vist 3 forskellige at vælge imellem og så er den blevet sat op efter den jeg har valgt. Så ved ikke hvorfor de skulle fjerne dette, hvis det egentlig bare er en standard de har rettet til. Men i hvertfald er deres svar, efter mange henvendelser, at det ikke kan lade sig gøre i den jeg har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Når jeg søger på Google, så får jeg mange hits på prestashopbox. Hvor er den købt. Under alle omstændigheder, så føler jeg at du har købt katten i sækken. Og der der købte themes har det med at fjerne det, de ikke kan finde ud af. Beklager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
korsspang Posted August 26, 2012 Author Share Posted August 26, 2012 Hvis du er på Prestashop forum siden, er der nogle kategorier foroven og en af disse hedder services og i den ligger der et link til PrestaBox og det er der jeg har købt den. Jeg har købt den, der skulle være færdig på ca. 15 minutter. Så mente at den skulle være helt ligesom dem der er gratis og at det jeg betalte for var at få hjælp til opsætningen, da jeg ikke har en disse begreb om noget som helst med noget sådan. Så hvis jeg har købt katten i sækken kan jeg jo godt føle mig snydt, troede ellers at det var bedre at købe den der, end hos nogle af alle de andre der forhandler dem, for det har jeg før prøvet og efter forudbetaling siddet med ingenting, da nogle ser det som en let måde at tjene penge på, uden at man kan gøre dem noget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts