Jump to content

(Kan ikke lade sig gøre)Få vist antal i varebeskrivelse

korsspang

Recommended Posts

Jeg har købt en prestashopbox med et Theme udvalgt af dem der har solgt mig den. Der var vist 3 forskellige at vælge imellem og så er den blevet sat op efter den jeg har valgt.

Så ved ikke hvorfor de skulle fjerne dette, hvis det egentlig bare er en standard de har rettet til. Men i hvertfald er deres svar, efter mange henvendelser, at det ikke kan lade sig gøre i den jeg har.

Når jeg søger på Google, så får jeg mange hits på prestashopbox.

Hvor er den købt.

Under alle omstændigheder, så føler jeg at du har købt katten i sækken.

Og der der købte themes har det med at fjerne det, de ikke kan finde ud af.

Beklager.

Hvis du er på Prestashop forum siden, er der nogle kategorier foroven og en af disse hedder services og i den ligger der et link til PrestaBox og det er der jeg har købt den. Jeg har købt den, der skulle være færdig på ca. 15 minutter. Så mente at den skulle være helt ligesom dem der er gratis og at det jeg betalte for var at få hjælp til opsætningen, da jeg ikke har en disse begreb om noget som helst med noget sådan.

Så hvis jeg har købt katten i sækken kan jeg jo godt føle mig snydt, troede ellers at det var bedre at købe den der, end hos nogle af alle de andre der forhandler dem, for det har jeg før prøvet og efter forudbetaling siddet med ingenting, da nogle ser det som en let måde at tjene penge på, uden at man kan gøre dem noget.