flunte70 Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 (edited) Jeg undrer mig over funktionen leveringssedler ikke fungerer i Prestashop 1.4.8.2? I Bagkontor -> Ordre -> Delivery Slips under "Indstillinger for leveringsseddel" kan man sætte præfiks og leveringsnummer (ikke "Aktivér leveringssedler som under Fakturaer). Jeg har sat præfiks til LE og Leveringsnummer til 1000 Jeg får dog ikke nogen leveringssedler ud nogen steder fra? I Bagkontor -> Ordre og ned i en hvilken som helst ordre - er der mulighed for "Vis leveringsseddel" - men når jeg klikker på denne kommer står der "faktura" på det dokument der kommer frem? Edited September 15, 2012 by flunte70 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Har du sat ordren til afsendt, ellers kommer der ingen leveringssedler frem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 Tak det vidste jeg ikke :-) Hvad skal man så bruge "Udarbejdelse i gang"/"Preparation in progress" til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Denne status kan du bruge når du går igang med at behandle/klargører/pakke ordren. Så får kunden en mail herom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 tak, kan se at ordresedlen også er synlig når "Preparation in progress" er slået til... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts