q-skins.dk Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Hej alle. Jeg er interesseret i at vide om jeg kan ændre min google beskrivelse af min forside (index.php) ved blot at ændre skriften i min frontpage text editor? eller om jeg skal gøre det på en anden måde? på forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Hej Mathias, Du kan under Preferences -> SEO ændre meta info for index.php, Dette er i de fleste tilfælde dette som google benytter. Forvent at der kan gå lidt tid før google har været forbi din side og registreret ændringerne. Du kan evt. se på googles Webmasters tools - http://www.google.com/webmasters/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
q-skins.dk Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 Hej Markottnielsen. Tak for dig svar. Jeg kan se som du siger at jeg kan ændre min index.php side som frontside, men jeg er egentlig fint tilfreds med at det er denne side som er frontpage, men jeg tænke mere på om jeg vha. den indbyggede frontpage text editor kan ændre min meta beskrivelse, som bliver vist i google via denne text editor funktion? Jeg har været forbi webmaster tools og optimere min side med google verifying samt sitemaps. Er der andre ting i google webmaster tools som jeg bør kende til og som vil gøre mig mere synlig? Mvh. Mathias Rask Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Du kan ændre meta info under omtalte punkt, ikke fordi du skal ændre forside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
q-skins.dk Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 Okay, nu tabte jeg den lige, og blev lidt forvirret :/ Kan jeg ændre meta info i texteditoren? eller i mine seo & url side under preferences? eller på google webmaster tool? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Du ændrer din meta title, meta description og meta tags under SEO & URLS.. Rediger siden index.php og du får muligheden for at rette disse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
q-skins.dk Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 argh nu er jeg med. tak mange tak for tippet. Det er nu ændret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts