Peter Pastoor Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 (edited) Hallo weer, Wij hebben de klantendatabase verkocht. Echter heb ik nu eigenlijk geen idee op welke manier wij dit aan kunnen leveren. Is er bij Prestashop een manier om de klantgegevens te exporteren? Alvast bedankt. Edited August 17, 2012 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Dan maar kopiëren en plakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Volgens mij zijn daar modules voor.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted August 17, 2012 Author Share Posted August 17, 2012 Er is inderdaad een module voor. Heb hem maar aangeschaft...zal ik later vast nog een keer nodig hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Ik geef alleen maar gratis advies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted August 17, 2012 Author Share Posted August 17, 2012 Ik geef alleen maar gratis advies Mjah maar dat kopieren en plakken is zoveel werk Heb genoeg te doen met nieuwe webwinkel. Hij is trouwens online Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Succes ! ziet er keurig uit ! Ging de integratie van template goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted August 17, 2012 Author Share Posted August 17, 2012 (edited) Aan het begin niet helemaal. De handleiding was niet heel erg duidelijk (of ik te dom ). Maar op een gegevens moment zag ik wat dingen die ik in moest schakelen en toen kwam het er zo uit te zien. Er waren een paar dingen die ik zelf in de tpl aangepast heb. Onder de de producten op de productlijst-pagina bv stond bekijk en dat stond dwars door de prijs heen. Dat heb ik weggehaald. Maar ik leer steeds meer Tuurlijk moet ik hier nog wel eens wat vragen of zoeken maar het meeste kom ik zelf uit. Weet nog goed toen ik ermee begon. Hoeveel ik hier wel niet gevraagd heb Edited August 17, 2012 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts